Pokud jste podnikatel, dříve nebo později budete řešit výběr a pořízení účetního programu. Podívejte se na důvody, proč je iÚčto pro vás tím nejlepším řešením. Jak si vybrat ten správný účetní program a jak posuzovat jednotlivá kritéria výběru si můžete přečíst zde. Aplikaci iÚčto.cz jsme připravili pro živnostníky a firmy, najdete zde nejen fakturaci, ale také daňovou evidenci a účetnictví.
Největší výhodou je možnost pracovat odkudkoli a kdykoli. Nepotřebujete žádný server ani není nutné instalovat programy, nestaráte se o upgrady a zálohy. Vždy pracujete s nejnovější verzí, která zohledňuje změny legislativy a nové funkce jsou vám k dispozici automaticky ihned po jejich nasazení.
iÚčto je účetní program v cloudu a pro práci s ním potřebujete pouze jakékoli zařízení s internetovým prohlížečem a přístupem k internetu. Vše je na síti, k vašim datům se dostanete kdykoliv, stačí znát své heslo. Takže část práce můžete udělat v kanceláři a pokud to bude potřeba, k rozdělané práci se vrátíte doma či u zákazníka.
Aplikaci můžete používat v jakémkoli internetovém prohlížeči bez ohledu na to, jaký máte operační systém – Windows, MacOS, Linux, Android, iOS aj. Nemusíte se starat o pravidelné zálohování dat či správu serverů a vaše data jsou uložena na bezpečném místě. Proto pokud cestujete je pro vás online účetní aplikace iÚčto tou ideální volbou.
V iÚčtu můžete mít i spoustu spolupracovníků, stačí jim pouze založit účet. Pokud chcete, aby pracovali jen v určité oblasti, nastavíte jim práva k prohlížení či změnám nebo některou oblast zcela zakážete. Už si nemusíte mezi sebou přeposílat soubory prostřednictvím e-mailu a vědět, kdo udělal poslední změnu.
S iÚčtem máte vždy aktuální přehled o vašem podnikání na jednom místě pro všechny vaše provozovny, e-shop nebo jednotlivá střediska. Neřešíte fyzické přenosy dokumentů, vše je online a počet uživatelů není nijak omezen. Jediné, co je třeba brát v úvahu je možnost počtu současně pracujících lidí, toto se řídí vámi zvoleným tarifem.
Nemusíte chodit za vaší účetní a nosit jí doklady. Účetní se jednoduše připojí do vaší firmy a vše zpracuje na dálku a vám stačí jen sledovat Dashboard a přehledné reporty, které iÚčto nabízí. Nadto díky pokročilé analytice můžete mít naprosto detailní přehled o všech důležitých aspektech vašeho podnikání a vaše rozhodnutí budou podložena čísly, nikoli domněnkami.
Automatizace je naším hlavním cílem. V iÚčtu můžete využívat funkcí opakované fakturace a zasílání upomínek. Faktury je možné zaslat v PDF nebo odkazem. Pokud je faktura zaslaná odkazem, získáte také možnost kontroly jejího zobrazení zákazníkem. Už nikdy tak nebudou platit výmluvy „Já tu fakturu nedostal“.
S vkládáním došlých dokladů a faktur pomáhá v iÚčtu revoluční funkce Automatické zpracování účetních dokladů, která zahrnuje nahrání dokladu, následné rozpoznání položek dokladu za použití umělé inteligence, jeho přehlednou rekapitulaci pro případné ruční úpravy a následné odeslání vytěžených dat do formuláře příslušného dokladu. Samozřejmostí je také automatické připojení elektronické verze dokladu tak, aby byl vždy bezpečně archivován a snadno k nalezení.
Na funkci Automatického zpracování účetních dokladů navazuje další funkce využívající umělé inteligence – Automatické návrhy zaúčtování. Díky této funkci nemusíte zadávat při vystavování dokladů u položek neustále dokola jejich typ účetní položky či druh DPH. Bankovní pohyby umí iÚčto také zpracovávat automaticky, pokud to podporuje vaše banka. Aktuální seznam podporovaných bank naleznete v přímo aplikaci v sekci banka importy.
S iÚčtem si jednoduše doklady zaúčtovat také sami, závisí to jen na vašich znalostech. Běžně se objem dokladů, které si podnikatel do iÚčta zadá sám, pohybuje přes 90 % z celkového počtu. Na rozdíl od fakturačních systémů iDoklad nebo Fakturoid, určených pouze k vystavování faktur a evidenci úhrad, v iÚčtu odpadá nutnost tyto doklady přenášet do nějakého dalšího „dospělého“ účetního systému (jako např. do Money S3, Pohoda apod.). Protože vše zvládnete zaúčtovat rovnou v jedné aplikaci – iÚčtu, plnohodnotném online účetnictví.
V iÚčtu jsou k dispozici reporty a elektronická podání tzv. EPO pro státní správu (přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení). Samozřejmostí je také podpora EET.
Pokud si chcete rozšířit své znalosti v oblasti účetnictví, doporučujeme využít možnosti námi nabízených školení, která jsou připravena přímo pro vás. Rovněž doporučujeme využít možnost vypracování účetní metodiky týmem našich odborníků. Nabízíme také služby spojené s vedením účetní agendy: můžete si vybrat přesně to co potřebujete, od poradenství, přes závěrky, jednotlivá podání, až po úplné vedení účetnictví z naší strany. Konkrétní ceny naleznete v našem ceníku a pokud vyplníte poptávkový formulář rádi vám vypracujeme individuální nabídku.
Provozujete e-shop? Pak je iÚčto pro vás ideální volba. Kromě přímého napojení na Shoptet – nejrozšířenější e-shopovou platformu v Česku, nabízí aplikace rozsáhlé API, umožňující snadnou integraci dalších e-shopových řešení nebo vnitrofiremních systémů.
Funkce Skladová evidence zahrnuje kromě automatického sledování skladových pohybů, také podporu několika skladů. Budete tak mít dokonalý přehled o skladových zásobách na jednotlivých pobočkách a všechny sklady přehledně na jednom místě. Můžete také bez problémů prodávat zboží dostupné na více skladech a vše budete mít k dispozici online pod kontrolou z prostředí iÚčta.
Provozujete-li e-shop můžete využít naši nabídku na účetních služeb pro majitele e-shopů.
Živnostník (OSVČ) většinou využívá výdajový paušál, jehož uplatnění je omezeno výší příjmů. iÚčto díky novému panelu na Dashboardu online pohlídá jeho výši a po zadání procenta pro výpočet daně rovněž zobrazí vaši aktuální daňovou povinnost. Pohlídá také všechny vaše závazky a pohledávky a vy budete mít online přehled kdo a kolik vám dluží a co a kdy máte zaplatit. Pokud si budete evidovat také všechny náklady, můžete se rozhodnout, kdy se vám vyplatí vzdát se paušálu a přejít na vedení daňové evidence.
Pokud jste účetní, výhodou je, že se můžete do firmy, kterou vedete, připojit kdy a kde chcete, stačí pouze, aby vás majitel přidal do seznamu uživatelů a přidělil vám příslušná oprávnění. V iÚčtu lze snadno připojit elektronické verze dokladů a jiných dokumentů a odpadá tak nutnost jejich fyzického doručení. Nemusíte také pro podnikatele složitě sestavovat účetní a manažerské reporty, v iÚčtu je má k dispozici přehledně a online. Pokud máte zájem, můžete s námi spolupracovat, budeme rádi, stačí se nám jen ozvat a obratem se s vámi spojíme.
Pokud budete potřebovat poradit či pomoci, stačí nás kontaktovat. Nabízíme vám i zpracování daňových přiznání jak pro fyzické nebo právnické osoby, k dani z přidané hodnoty. Lámete si hlavu se mzdovou evidenci? Nyní už nemusíte. Stačí když nám zašlete podklady o zaměstnancích a ostatní je už na nás. Zpracujeme vám kompletní mzdovou evidenci.
Online propojení na účet Komerční banky