Zadávat při vystavování dokladů neustále dokola jejich typ účetní položky či DPH může být trochu otrava, nemyslíte? Obzvláště pak ve chvíli, kdy doklad vystavuje někdo, kdo nemá o účtování ani páru. A proto jsme pro vás připravili novou funkci automatické návrhy zaúčtování, která vás této starosti zbaví!
Stačí totiž, zda jste již v minulosti v systému iÚčto vystavili fakturu určitému zákazníkovi či fakturu přijali od svého dodavatele, systém si pak sám zaúčtování položek na fakturách zapamatuje. Pokud se tedy jedná o pravidelné faktury se stejným předmětem směny, bude se jejich zaúčtování stále opakovat.
Chcete začít účtovat zdarma v moderním on-line systému?
Potom stačí při vystavování faktury vydané vybrat zákazníka (popř. u faktury přijaté dodavatele).
A rázem se na faktuře automaticky vyplní povinné údaje jakými jsou Typ účetní položky a Typ DPH.
V posledním kroku stačí doplnit všechny ostatní potřebné údaje, např. datum vystavení, datum splatnosti, bankovní účet, měnu, ale hlavně také kolik, čeho a za kolik jste nakoupili či prodali. Nakonec nezapomeňte fakturu uložit!
Na funkci Automatického návrhu zaúčtování navazuje další funkce využívající umělé inteligence, funkce Automatické zpracování účetních dokladů. Zahrnuje nahrání dokladu, následné rozpoznání položek dokladu za použití umělé inteligence, přehlednou rekapitulaci pro případné ruční úpravy a následné odeslání vytěžených dat do formuláře příslušného dokladu. Samozřejmostí je také automatické připojení elektronické verze nebo skenu dokladu tak, aby byl vždy bezpečně archivován a snadno k nalezení.
Chcete mít neustále přehled o novinkách a vylepšeních v systému iÚčto? Neváhejte a sledujte náš BLOG, na kterém vás budeme o všem včas informovat.