Radek Václavík 4. 7. 2014
Po dokončení registrace přes e-mail Vám bude do e-mailu zaslán aktivační link. Rovněž se můžete přihlásit přes Facebook či Google. Po dokončení registrace je nutné zadat IČ a zvolit tlačítko Načíst údaje. Po zvolení tlačítka dojde k automatickému načtení údajů o firmě, stačí tedy jen údaje zkontrolovat. V případě, že IČ nemáte, můžete všechny údaje doplnit ručně.
Po načtení údajů o firmě je nutné zadat Typ účtování a Typ plátce DPH. Fyzické osoby mohou volit mezi daňovou evidencí a účetnictvím, společnosti s ručením omezeným či akciové společnosti vždy budou volit podvojné účetnictví.
Po doplnění typu účtování doplňte období a číselné řady podle svého uvážení a zvyklostí nebo je nechte tak, jak jsou přednastavené.
Dále doplňte uživatelské údaje a poté zvolte tlačítko Uložit zadané údaje.
Nyní je potřeba nastavit bankovní účet a pokladnu.
Doplňte informace o bance a číslu účtu. Pokud znáte počáteční stav, můžete jej také doplnit nebo se k tomuto kroku později vrátit.
Po doplnění údajů zvolte tlačítko Uložit a stejným způsobem nastavte pokladnu či více pokladen.
Po nastavení pokladny či banky se názvy bank a zůstatky projeví i ve Finančním přehledu.
Nyní můžeme začít zadávat doklady. Jak snadno vystavit fakturu se dozvíte zde.
iÚčto umožňuje i import bankovních výpisů, nemusíte tedy ručně zadávat pohyby v bance. Zde je návod na snadný import bankovních výpisů.
V případě, že chcete využívat účtování v cizích měnách, objednejte si modul cizích měn dle tohoto návodu.
Budete mít další spolupracovníky a chcete, aby mohli využívat jen určité části aplikace jako je například vystavování faktur? Podrobný návod najdete v našem článku.
Online propojení na účet Komerční banky