Jak přidat do adresáře nového zákazníka?

Radek Václavík 26. 6. 2014

Potřebujete vystavit fakturu novému zákazníkovi? Než tak učiníte, přidejte si ho do adresáře. V iÚčtu je to otázka chvilky – stačí následovat tento jednoduchý postup jak přidat do adresáře nového zákazníka:

1. Zvolte záložku Adresář

adresář

2. Poté zvolte odkaz Zákazníci (tato možnost bude již pravděpodobně navolena)

zákazníci

3. Dále klikněte na zelené pole vpravo Přidat zákazníka

přidat zákazníka

4. Zobrazí se Vám následující formulář, do kterého vyplňte veškeré údaje o zákazníkovi

přidat do adresáře nového zákazníka

5. Pokud chcete vystavit tomuto zákazníkovi fakturu v cizím jazyce, nastavuje se tato možnost právě zde

6. Nové údaje nezapomeňte Uložit zeleným tlačítkem na konci

 

Nyní už víte jak přidat do adresáře nového zákazníka.

Mohlo by Vás také zajímat:

Zadání faktury

Jak přidat do adresáře nového dodavatele

Trápí vás zpracování účetnictví, nevíte jak vést daňovou evidenci nebo se nevyznáte v daních z příjmů? Využijte našich účetních služeb.

Pro uživatele účetního programu nabízíme iÚčto také účetní služby. Kompletní zpracování účetnictví nebo vedení daňové evidence se pohybuje již od 1399,- korun měsíčně. Máte zájem o vedení účetnictví nebo daňové evidence? Vyžádejte si od nás nezávaznou nabídku. Je to snadné, stačí vyplnit tento dotazník a obratem se vám ozveme.

Online propojení na účet Komerční banky

Více o propojení