V iOpravně jsem od roku 2009. Chtěl jsem, aby měli uživatelé Applu možnost nechat si opravit své zařízení od profesionálů, skutečně kvalitně. Mým cílem bylo nabízet kvalitní služby bez zbytečných starostí.
Pro zákazníka bývá často velkým stresem už samotná porucha počítače či telefonu. Říkal jsem si, proč je ještě zatěžovat složitým cestováním do servisu? Proto iOpravna nabízí i servisní výjezdy, pravidelné svozy a je také jednoduše dostupná metrem. Pro maximální pohodlí zákazníků jsme spustili i online systém.
„Mám rád, když jsou věci jednoduché a přitom stále na vysoké úrovni. Touto filozofií řídím i firmu a zároveň ji očekávám od svých partnerů. Při hledání účetního systému jsem měl tři podmínky: přístup z více zařízení, jednoduché ovládání a naprostou spolehlivost. První dvě podmínky iÚčto splňovalo bez debat na první pohled a o naprosté spolehlivosti jsem se rychle přesvědčil sám,“ říká ředitel servisu iOpravna.
„Byla to vlastně moje noční můra. Moc jsem se v tom neorientoval a pak se neustále bál, kde jsem udělal chybu a na co jsem zase zapomněl.“
„Ani trochu jako noční můra. 🙂 Navíc ho mám perfektně pod kontrolou, cloudové řešení mi umožňuje se k němu dostat z jakéhokoliv zařízení, ne jen z jednoho počítače v kanceláři, a to je při mém častém cestování velká výhoda.“
„Významnou roli hrají i minimální náklady. Nejvyšší profesionální verze stojí 550 Kč měsíčně, ani korunu navíc, bez jakýchkoli dalších dodatečných nákladů. A to je opravdu přijatelná částka.“
„Jsem podnikatel a peníze jsou důležitý faktor v podnikání. iÚčto je skvělá investice, díky které mám své peníze pod kontrolou – napořád a odkudkoliv.“
Online propojení na účet Komerční banky