Dominik Václavík 30. 12. 2024
Máme skvělou novinku pro všechny uživatele iÚčta – odteď si můžete přímo na kartě zákazníka vyzkoušet nastavení výchozích upomínek k neuhrazeným fakturám. Tato nová funkce vám usnadní správu pohledávek a zajistí, že na žádnou upomínku nezapomenete.
Správa pohledávek je klíčovou součástí úspěšného podnikání. Díky možnosti nastavit výchozí upomínky na kartě zákazníka budete mít vždy pod kontrolou, kdy a jak často budou odesílány připomínky o nezaplacených fakturách. Tím můžete ušetřit čas i energii při ručním sledování splatností a upomínání.
Chcete začít účtovat zdarma v moderním on-line systému?
Nastavení se okamžitě projeví u nových faktur vystavených pro daného zákazníka.
Vyzkoušejte tuto novou funkci ještě dnes a ulehčete si správu pohledávek!
Výchozí upomínky jsou přednastavené termíny, kdy se zákazníkovi odesílají připomínky o nezaplacených fakturách. Tato nastavení se provádí na kartě zákazníka a automaticky se aplikují na všechny nové faktury vystavené pro daného zákazníka.
Výchozí upomínky nastavíte přímo na kartě zákazníka v sekci Zákazníci. Otevřete kartu zákazníka, vyberte vhodné možnosti v poli Běžně upomínku odeslat, a poté nastavení uložte.
Ne. Výchozí upomínky se nastavují pouze pro nové faktury vystavené po uložení změn na kartě zákazníka.
Online propojení na účet Komerční banky