Pracovník zákaznické podpory

V rámci rozšiřování našeho týmu hledáme nové kolegy na pozici pracovník zákaznické podpory. Vaším úkolem bude především telefonická podpora registrovaných zákazníků, kteří se rozhodli vyzkoušet naše služby. Budete odpovídat na dotazy ohledně funkcí iÚčta (telefonicky, mailem, na chatu) a data poté zadávat do systému.

Co požadujeme:

– středoškolské vzdělání s maturitou, případně SOU s maturitou
– dobré komunikativní schopnosti
– proaktivní přístup k práci
– znalost účetnictví je výhodou ne však podmínkou
– čistý trestní rejstřík

Co nabízíme:

– časově flexibilní práci, kterou je možno dělat z domova
– smlouva na DPP
– služební počítač a telefon
– příjemné pracovní prostředí

Případní zájemci zasílejte svůj životopis na email: kariera@iucto.cz, obratem se vám ozveme.

pracovník podpory

Online propojení na účet Komerční banky

Více o propojení