Přepracovaná zákaznická podpora

Snažíme se pro vás neustále zlepšovat naše služby a přinášet vám lepší zážitek z používání naší online účetní aplikace. Proto přicházíme se zcela novým systémem zákaznické podpory, aby žádný z vašich dotazů nebo podnětů na vylepšení nezapadl.

Spustili jsme portál zákaznické podpory na adrese podpora.iucto.cz, kde můžete snadno vyhledat řešení vaší otázky ve znalostní databázi nebo v předchozích dotazech ostatních uživatelů.

Na našich webových stránkách i přímo v aplikaci nyní najdete formulář pro zaslání vašeho požadavku na naši zákaznickou podporu. Ke každému požadavku je založen tiket, jehož stav vyřízení můžete následně přehledně sledovat.

Z vašich dotazů neustále budujeme znalostní bázi, ve které je možné snadno vyhledávat, neboť se z ní napovídá již při zadávání názvu vašeho dotazu.

Doufáme, že tyto změny pozitivně přispějí k vaší uživatelské zkušenosti s naší aplikací.
Vyzkoušejte novinky a podělte o své zkušenosti s ostatním uživateli v naší iÚčto Poradně.

Budeme také rádi, když si nás přidáte na Facebooku.

Tipy od iÚčto v e-mailu

Pravidelně zasíláme informace o novinkách v naší aplikaci i českém účetnictví e-mailem.

Přidejte si i zdroj do RSS čtečky

Vyzkoušejte iÚčto.cz

Píšeme na Facebooku